چرا بازار مسکن به کما رفت؟/ جدول قیمت آپارتمان در نقاط مختلف تهران

چرا بازار مسکن به کما رفت؟/ جدول قیمت آپارتمان در نقاط مختلف تهران
آنطور که واسطه‌گران ملکی در تهران می‌گویند: در هفته اخیر، رفتار معامله‌گران ملکی تغییر زیادی نداشته و به اصطلاح بازار به کما رفته است.

به گزارش نجواخبر،‌ به گفته آنها خریداران و فروشنده‌ها سردرگم‌اند و نمیدانند چه تصمیمی بگیرند که برایشان به صرفه‌تر باشد.

در رابطه با تعداد فروشندگان نیز به گفته آنها، تغییری نداشته اما تصور می‌شود که رکود نسبت به قبل، عمیق‌تر شده چراکه کسی رغبت به معامله ندارد و به اصطلاح فایل‌ها دپویی شدند.

واسطه‌گران معتقدند فضای بازار مسکن مبهم‌تر از قبل شده است چراکه تا پیش از سانحه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور، نتیجه نوسانات دلار در بازار مسکن منجر به ابهام شده بود و اکنون بعد از این اتفاق و برگزاری انتخابات زود هنگام، سؤالات و ابهامات نسبت به آینده بیشتر شده است و معامله‌گران منتظرند ببینند نتیجه انتخابات چه خواهد شد.

در محله ونک، واحدی 224 متری و 19 سال ساخت، 35 میلیارد تومان و در محله نیروهوایی، واحدی 120 متری و نوساز، 14 میلیارد تومان و قیمت‌گذاری شده است.

در سبلان جنوبی، آپارتمانی 91 متری و 9 سال ساخت، 5 میلیارد و 900 میلیون تومان و در محله قلهک، واحدی 92 متری و 20 سال ساخت، 12 میلیارد تومان به فروش می‌رسد.

photo_2024-05-30_10-03-30

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/266607

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.