توقیف موتورهای شارژی ویژه فاقد کلاه ایمنی و پلاک درکیش / سامانه پلاک دهی موتورشارژی فعال است

توقیف موتورهای شارژی ویژه فاقد کلاه ایمنی و پلاک درکیش / سامانه پلاک دهی موتورشارژی فعال است
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی ویژه کیش با بیان اینکه سامانه پلاک دهی موتورشارژی فعال است، ازطرح ویژه توقیف موتورهای شارژی فاقد پلاک و عدم استفاده از کلاه ایمنی درکیش خبرداد.

به گزارش نجواخبر،سرهنگ "مهدی توانگر" گفت: برابر مصوبات شورای ترافیک به منظور حفظ فرهنگ ترافیک و ساماندهی تردد وسایل نقلیه موتوری در کیش این طرح با همکاری اجرائیات شرکت عمران اجرا می‌گردد.

وی تاکید داشت: برابر قانون تمام وسایل نقلیه موتوری می‌بایست با پلاک و شناسه مشخص تردد کنند و راکبین موتورهای شارژی علاوه بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی مکلف به داشتن پلاک و ثبت و به روز رسانی آن در سامانه تعویض پلاک در فرهنگسرای غدیر هستند.

رئیس پلیس راهور انتظامی ویژه کیش ادامه داد: راکبان موتورهای شارژی مکلف به رعایت قوانین خصوصاً داشتن کلاه ایمنی، گواهینامه و عدم تردد در مسیرهای پیست دوچرخه بوده و برای حفظ فرهنگ ترافیک که شاخصه گردشگری می‌باشد، نیاز به توجه و همراهی مردم شریف بیش از گذشته نیاز بوده و امیدواریم شاهد بروز تخلف های ترافیکی نباشیم.

سرهنگ مهدی توانگر تأکید کرد: از آغاز طرح ساماندهی بیش از 6500 موتور شارژی نسبت به ثبت اخذ و به روز رسانی اطلاعات پلاک خود اقدام و دیگر شهروندان هم می‌توانند درساعت اداری به فرهنگسرای الغدیر مقابل مصلی مراجعه نمایند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/87339

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب