در گفتگو با نجوا خبر مطرح شد؛

برخورد سازمان هواپیمایی با بلیت‌فروشانِ متخلف ناگهانی‌ست/ ملاحظه مردم را بکنیم

برخورد سازمان هواپیمایی با بلیت‌فروشانِ متخلف ناگهانی‌ست/ ملاحظه مردم را بکنیم
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی ایران با تاکید بر اینکه در صنعت هواپیمایی تصمیم‌گیری ناگهانی نداریم، افزود: ما به عنوان تصمیم گیر باید در تصمیمات خود ملاحظه مردم را داشته باشیم

مقصود اسعدی سامانی در گفت‌وگو با خبرنگار نجواخبر در خصوص اعتراض مسافران یکی از پروازهای مشهد- تهران در تاریخ ۲۶ خردادماه که به همراه ۴۸ زائر دیگر به به دلیل تخلف سایت فروش بلیت، این پرواز بدون اطلاع رسانی قبلی کنسل شده بود؛ گفت: توصیه من به همه مسافرین این است که از محل معتبر و از خود شرکت های هواپیمایی بلیت سفر خود را تهیه کنند.
وی با تاکید بر مقابله با شرکت های متخلف اظهار داشت: شرکتهایی که مجوز شان باطل شده و تخلف کرده‌اند، جلوی پرواز آنها گرفته می‌شود.
سامانی درپاسخ به اینکه تکلیف مسافرانی که در این گیر و دار سرگردان می‌شوند، چیست؟ افزود: این سؤال را باید از سازمان هواپیمایی بپرسید؛ چراکه سازمان هواپیمایی با اعلام تخلف، برخورد می‌کند و مجوز پرواز این شرکت‌ها را باطل می‌کند؛ شرکت‌ها پس از اعلام سازمان در عمل انجام شده قرار گرفته و با کنسل شدن پروازها موظف به استرداد پول بلیت مسافران هستند اما برنامه‌ای برای درنظرگرفتن پرواز جایگزین نیست.
وی تاکید کرد: در مورد سایت های فروش بلیت نیز مسافران از مراجع معتبر حتما خریدبلیت داشته باشند.
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی ایران ادامه داد: اگر من جای سازمان هواپیمایی بودم، قطعا نقطه‌نظرات متخلف را می‌پرسیدم و درصورت هرگونه تخلف با درنظر گرفتن مهلت مناسب، اقدام می‌کردم.
اسعدی سامانی تاکید کرد: در صنعت هواپیمایی تصمیم‌گیری ناگهانی نداریم چون معمولا شرکت‌ها به صورت فصلی بلیت های خود را می‌فروشند و این بلیت‌ها معمولا برای ۲ تا ۳ ماه آینده فروش می‌رود که هرگونه اقدام و تصمیم ناگهانی باعث بروز چنین مشکلاتی می‌شود. ما به عنوان تصمیم گیر باید از تصمیماتی که مردم را دچار مشکل می‌کند بپرهیزیم و در تصمیمات خود ملاحظه مردم را داشته باشیم.

خبرنگار: امیرحسن غفاری

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/118447

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.