عاملان قرآن سوزی منتظر اشد مجازات باشند

عاملان قرآن سوزی منتظر اشد مجازات باشند
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه با محکومیت جنایت قرآن‌ سوزی در سوئد و دانمارک، تأکید کرد که عاملان این جنایت باید در انتظار اشد مجازات از سوی دادگاه‌های کشور‌های اسلامی باشند.

به گزارش نجواخبر به نقل از قوه قضائیه، اصغر جهانگیر معاون اجتماعی قوه قضائیه با اشاره به پیام رهبر حکیم انقلاب در پی جسارت به ساحت قرآن مجید در سوئد و تاکید معظم له مبنی بر اینکه اشد مجازات برای عامل جسارت به ساحت قرآن مجید مورد اتفاق همه علمای اسلام است گفت‌: این فرمان رهبر انقلاب نباید بر زمین بماند و عاملان این جنایت بزرگ باید در انتظار اشد مجازات از سوی دادگاه‌های کشور‌های اسلامی باشند و این مطالبه آحاد مسلمانان در اقصی نقاط جهان است.

جهانگیر همچنین به سناریو‌ها و توطئه‌های پشت پرده در خصوص اسلام هراسی اشاره کرد و افزود: امروز منطق اسلام مهم ترین عامل گرایش افراد به اسلام است و علی رغم همه اسلام‌هراسی‌ها نتوانسته‌اند جلوی گرایش به اسلام را بگیرند. برای همین است که امروز جمعیت مسلمانان از ٢ میلیارد نفر عبور کرده است و هر روز که می‌گذرد انوار این دین مقدس در جهان، شعاع بیشتری پیدا کرده است.

وی در همین راستا به سکوت مدعیان حقوق بشر اشاره کرد و گفت‌: واقعا این ننگ و رسوایی بزرگی برای مدعیان حقوق بشر است که در برابر این جنایت بزرگ ساکت هستند و یا خود را به خواب زده‌اند!

معاون اجتماعی قوه قضائیه اضافه کرد: عجیب است که نقض مسلم حقوق ٢ میلیارد مسلمان را به اسم آزادی جا می‌زنند و آن را آزادی بیان معرفی می‌کنند! این منطق زشت و پلشت چیزی جز سربریدن آزادی نیست. سیمای بدون بزک مدعیان حقوق بشر عیان و نمایان شده است و قطعا جهان اسلام و همه آزادی‌خواهان در برابر این جنایت آرام نخواهند نشست.

جهانگیر همچنین به این مقوله اشاره کرد که چندی پیش رهبر انقلاب فرمودند که ما در یک جنگ تمدنی با غرب هستیم، و در همین راستا افزود: دست ِغرب در جنگ تمدنی با اسلام خالی است و این اسلام ناب است که با دست برتر، تحولات را رقم خواهد زد و توطئه‌ها و جنایتهایی مثل قرآن‌سوزی در سوئد و دانمارک، نمی‌تواند معادلات را برهم بزند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/119579

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب