معاون وزیر صمت مطرح کرد:

عمل به اقتصاد مقاومتی در پی بهره‌مندی صنعتگران از شرکت‌های دانش بنیان

عمل به اقتصاد مقاومتی در پی بهره‌مندی صنعتگران از شرکت‌های دانش بنیان
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: استفاده از نخبگان کشور موجب بومی سازی و بهره‌مندی از فناوری‌های جدید شده و به اقتصاد مقاومتی صنعت کشور کمک شایانی خواهد کرد.

به گزارش نجواخبر، جعفری معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیئت عامل ایمیدرو در حاشیه بازدید از غرفه فولاد مبارکه در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متفافو، گفت: خوشبختانه فولاد مبارکه در موضوع فناوری و استفاده از شرکت‌های دانش بنیان توانسته در موضوع بهره‌وری از فناوری‌های جدید و توجه به محیط زیست در استفاده از ضایعات تولیدی اقدامات مثبتی داشته باشد.

وی ادامه داد: توقع ما از فولاد مبارکه بیش از دیگر فولاد سازان کشور است و امیدواریم بیش از گذشته فعالیت‌های دانش بنیان خود را توسعه داده و همواره پیشتاز باشد.

وی با تاکید بر اهمیت این مسئله گفت: زیرا این مهم موجب استفاده از نخبگان و در نتیجه بومی سازی و بهره‌مندی از فناوری‌های جدید خواهد شد. در نتیجه این موارد به اقتصاد مقاومتی صنعت کشور کمک شایانی خواهد کرد.

جعفری با اشاره به مشکلات تأمین انرژی در چرخه اقتصاد کشور گفت: این مشکل از دو طریق تولید انرژی توسط صنعتگران و بهینه سازی انرژی امکان‌پذیر است که توافقات اولیه برای این موضوع با برخی صنعتگران صورت گرفته است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/14046

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب