در گفتگو با نجوا خبر طرح شد؛

طرح ساماندهی هفته آینده مصوب شود/ نمایندگانی که مخالفت کنند مخالف کارگرانند!

طرح ساماندهی هفته آینده مصوب شود/ نمایندگانی که مخالفت کنند مخالف کارگرانند!
رامین اناری گفت: انتظار داریم طرح ساماندهی هفته بعد مصوب شود.

به گزارش خبرنگار نجوا خبر، ماجرای تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به ماجرایی کشدار بدل شده است؛ روز گذشته (۵ بهمن) با ایراد دولت به اصطلاحِ «سایر عناوین»، طرح دوباره برای اصلاحات به کمیسیون اجتماعی برگشت.
حالا رامین اناری (نماینده کارگران قراردادی و شرکتی سراسر کشور) با بیان اینکه انتظار داریم نمایندگان متفق و متحد به طرح ساماندهی رأی بدهند؛ می‌گوید: از منابع موثق مطلع شدیم که برخی نمایندگان تحت تأثیر لابی‌های پیمانکاران با طرح ساماندهی مخالفند؛ این در حالیست که اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس قول داده‌اند در نشست شنبه به سرعت اصلاحات را به عمل بیاورند و با دستور شخص رئیس مجلس، طرح را به سرعت به صحن بیاورند.
او ادامه می‌دهد: نمایندگان کمیسیون اجتماعی به ما قول همراهی داده‌اند و امیدواریم طرح تا میانه هفته بعد تصویب و برای ارسال به شورای نگهبان آماده شود.
اناری در مورد مخالفت رئیس سازمان امور استخدامی و برخی مدیران دولت می‌گوید: هرکه با حذف دست‌های واسطه و قطع ید پیمانکاران مخالف است، لابد در این میان سودی می‌برد؛ نمایندگانی که در مجلس با طرح مخالفت می‌کنند، احتمالاً در سودهای انبوه پیمانکاران و واسطه‌ها شریکند و بدانند این مخالفت به معنای مخالفت با کارگران است؛ این نمایندگان نباید توقع داشته باشند در انتخابات بعدی، حمایت خانواده‌های کارگری کشور را داشته باشند.
به گفته این فعال کارگری، هزاران خانواده کارگران شرکتی و قراردادی سراسر کشور در انتظار تصویب طرح ساماندهی هستند و همانطور که رهبر انقلاب بارها تاکید کرده‌اند، جوری رفتار نکنند که موجب ناامیدی مردم شوند.
او در پایان تاکید می‌کند: طرح ساماندهی امروز یک مطالبه ملی است؛ امیدواریم ریاست مجلس و نمایندگان محکم پای کار بایستند و طرح را به سرعت مصوب کنند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/15443

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب