در گفتگو با نجوا خبر طرح شد؛

«مردمی بودن» را معنا کنید/ حمایت از دست‌های واسطه بودار است!

«مردمی بودن» را معنا کنید/ حمایت از دست‌های واسطه بودار است!
رامین اناری گفت: حامیان دست‌های واسطه بی‌شک دست‌های آلوده دارند و در اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری خاصه در مبارزه با فساد، کوتاهی و امتناع می‌کنند.

رامین اناری (نماینده کارگران شرکتی و قراردادی کشور) در گفت‌وگو با نجوا خبر اظهار داشت: در فراز و نشیب‌های طرح ساماندهی و در شرایط فعلی کشور که میلیونها خانواده قراردادی و شرکتی با بصیرت میدان را خالی نکرده و فریب پروپاگاندای تحریک معاند را نخوردند، حال معاون رئیس‌جمهور -رئیس سازمان مستقل امور استخدامی- پروپاگاندای داخلی راه انداخته و با توجه به تذکرات داده شده به ایشان توسط رئیس‌جمهور، مشاهده می‌کنیم بهانه بار مالی را در مصاحبه‌ها کمرنگ کرده و تغییر شیوه رزم و حکمرانی جدید با نخبگان را طرح می‌کنند و اجرایی شدن طرح ساماندهی را به نوعی غارت بیت المال عنوان می‌کنند.
او اضافه می‌کند: جناب معاون رئیس‌جمهور مردمی، غارت و چپاول بیت المال زمانی صورت گرفت که اصل ۴۴ مبدل به اصل برده داری نوین شد و دست‌های واسطه که اکثراً هیئت مدیره های متشکل از مدیران فعلی و بازنشسته دارند، با لابی‌های مفصلی، قدرت را در دست گرفته و با انگشتان چرب آغشته به بوی بوقلمون و رانت، به سفره کارگر و کارمند دست درازی کردند.
اناری خطاب به رئیس سازمان امور استخدامی کشور ادامه می‌دهد: شما نه تنها خط مشی دولت مردمی و تحقق اهداف دولت را دنبال نمی‌کنید بلکه مدام با تحریک و بعضاً توهین به میلیونها خانواده قراردادی و شرکتی در شرایط کنونی کشور که پشت نظام خود بودند، باعث نارضایتی سراسری شده و بدتر از آن، حمایت بی چون و چرا و علنی از دستهای واسطه مزید بر علت شده است. حال مجوز استخدام صد نیروی جوان، مومن و انقلابی در کهکیلویه و بویر احمد که تیتر اخبار شده، موضوع را جالب‌تر کردهاست.
او می‌افزاید: جناب رئیس‌جمهور، مگر نیروهای قراردادی و شرکتی که سالها در سیطره‌ی دلالان کار کرده‌اند، مسلمان و مومن نیستند؟ مگر عمر و جوانی خود را برای پیشرفت کشور صرف نکرده‌اند؟ مگر میلیونها کارگر در هجمه عظیم فتنه معاندین داخلی و خارجی، انقلابی عمل نکردند؟ از سویی طبق صحبت نمایندگان مجلس، شما موافق طرح ساماندهی هستید اما از سوی دیگر معاون شما مستقل عمل کرده و گویا تذکر دوم شما هم افاقه نکرده است! مگر در قانون داریم ریاست جمهور دستور بدهد و معاون اجرایی نکند؟ پس یا قاطعانه دستور ویژه داده و واژه دولت مردمی را زنده کنید یا به این نتیجه می‌رسیم که بی‌شک معاون شما صرفا مهره اجرایی کردن دستورات شماست که اگر این باشد وای به حال واژه مظلوم مردمی....
اناری جمع‌بندی می‌کند: کلام آخر، حامیان دست‌های واسطه بی‌شک دست‌های آلوده دارند و در اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری خاصه در مبارزه با فساد، کوتاهی و امتناع می‌کنند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/15570

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب