نماینده مهاباد در گفتگو با نجوا خبر مطرح کرد؛

باید از خجالت آب شویم که کلیه فروشی و قرنیه فروشی عادی شده/ ضرورت طرح سوال از رئیس جمهور

باید از خجالت آب شویم که کلیه فروشی و قرنیه فروشی عادی شده/ ضرورت طرح سوال از رئیس جمهور
جلال محمودزاده گفت: تاکید دارم باید از رئیس‌جمهور طرح سؤال شود تا به ایشان بگوییم مردم در اثر عملکرد ضعیف و اشتباهات تیم اقتصادی دولت چه وضعیتی دارند.

نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه واقعاً وضعیت اقتصاد، اشتغال، معیشت و مدیریت کشور خراب است، به خبرنگار نجوا خبر گفت: در طول چهل و چهار سال گذشته، سابقه نداشته که دلار در یک ماه ۲۳ هزار تومان بالا برود.

جلال محمودزاده با اشاره وعده‌های بر زمین مانده دولت سیزدهم گفت: وعده ایجاد یک میلیون شغل در سال، وعده ساخت یک میلیون مسکن در سال، حفظ ارزش پول ملی، ساماندهی سیاست خارجی، بهبود معیشت مردم و بسیاری موارد دیگر در شعارهای تبلیغاتی دولت سیزدهم بود اما هیچکدام به نتیجه نرسیده است.

وی به تشریح دلایل وضعیت نامناسب اقتصادی پرداخت و گفت: متأسفانه نه تنها شعارهای رئیسی عملیاتی نشد، بلکه شاهد حضور تندروها در مسئولیت‌ها هستیم که بحران آفرینی کردند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با طرح این سؤال که در آشفته بازار اقتصادی، نمایندگان منتخب مردم باید چه کار کنند گفت: مردم به نمایندگان رأی دادند تا زبان گویای آنان باشند و در مجلس شورای اسلامی از حقوق آنان دفاع کنند، بنابراین حق سکوت و چشم پوشی از مشکلات را نداریم.

وی بر طرح سؤال از رئیس‌جمهور در شرایط آشفته کنونی تاکید کرد و گفتَ: اگر نتوانیم از رئیس‌جمهوری که وضعیت کشور را به این درجه از اقتصاد شکننده رسانده، سؤال کنیم، باید از چه کسی سؤال کنیم و چه کسی باید پاسخ‌گوی این آشفته بازار اقتصادی باشد؟

محمودزاده تاکید کرد: اگر نمایندگان مجلس یازدهم از ابراهیم رئیسی سؤال نکنند و همه مشکلات را مطرح نکنند و رئیسی در مقابل نمایندگان مردم پاسخ‌گو نشود، نمایندگان به قولی که در خصوص پیگیری مشکلات به مردم داده‌اند، عمل نکرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه به عنوان یک نماینده مردمی و فردی که از مشکلات مردم به خوبی خبر دارد، کاملاً موافق طرح سؤال از رئیس‌جمهور هستم گفت: سؤال از رئیس‌جمهور کمترین کاری است که نمایندگان مجلس در این شرایط بد اقتصادی باید انجام بدهند.

نماینده مهاباد از مراجعه یکی از جوانان به دفترش خبر داد و گفت: تا امروز کلیه فروشی، قرنیه فروشی چشم، کبد فروشی و بسیاری موارد دیگر را داشتیم، اما حالا چیزهای جدیدتر هم می‌بینیم، جوانانی که از زندگی سیر شده‌اند و هیچ چاره‌ای برای گذران امور ندارند.

وی با بیان اینکه قلب مانند کلیه نیست که یکی را بفروشی و با دیگری زنده بمانی گفت: فرد ۳۵ ساله‌ای به من مراجعه کرده که حاضر است قلبش را بفروشد تا زندگی زن و سه فرزندش را تأمین کند. او می‌گوید جانم را می‌دهم تا یک زندگی متوسط رو به پایین را برای زن و فرزندم تأمین کنم.

محمودزاده با تاکید بر اینکه قلب فروشی باید نمایندگان مردم در خانه ملت را از خواب بیدار کند گفت: نماینده باید آب شود و زیر زمین برود که یک جوان ۳۵ساله حاضر شده قلبش را بدهد و در واقع جانش را بدهد تا خانواده‌اش یک زندگی حداقلی داشته باشند.

وی با طرح این پرسش که نمایندگان در این شرایط اقتصادی و معیشتی چرا باید سکوت کنند گفت: شاید ابراهیم رئیسی نمی‌داند در مملکت چه خبر است و در نتیجه عملکرد ضعیف تیم اقتصادی دولت سیزدهم، مردم به چه روزی افتاده‌اند، به همین دلیل تاکید دارم باید از رئیس‌جمهور طرح سؤال شود تا به ایشان بگوییم مردم در اثر عملکرد ضعیف و اشتباهات تیم اقتصادی دولت چه وضعیتی دارند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/15820

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.