تقدیرنامه‌ی ورق خودرو در ششمین گردهمایی جایزه ملی تعالی نگهداری دارایی های کشور

تقدیرنامه‌ی ورق خودرو در ششمین گردهمایی جایزه ملی تعالی نگهداری دارایی های کشور
در ششمین گردهمایی جایزه ملی تعالی نگهداری دارایی های کشور: شرکت ورق خودروچهارمحال و بختیاری در رسته تخصصی مدیریت نگهداری دارایی ها تقدیرنامه ۲ستاره دریافت کرد شرکت ورق خودروچهارمحال و بختیاری در ششمین گردهمایی جایزه ملی تعالی نگهداری دارایی ها که در پژوهشگاه نیرو برگزار شد، موفق به دریافت تقدیر نامه۲ستاره گردید.

به گزارش نجواخبر، این شرکت با حضور در برنامه ارزیابی ششمین دوره جایزه ملی تعالی نگهداری و مدیریت دارایی جایزه ۲ستاره را انجمن ملی تعالی نگهداری و مدیریت دارایی ایران دریافت نمود.

مدیر ارشد شرکت ورق خودروچهارمحال و بختیاری بیان کرد:

دستیابی به اهداف متعالی سازمانی و دریافت جدیدترین استانداردهای بین‌المللی،تلاش گسترده در جهت حفظ آنها همواره دغدغه اصلی مدیریت شرکت ورق خودرو می‌باشد.

نویدایزدی افزود :این جایزه هرساله به برترین سازمان‌های کشور که در بخش‌های مختلف از جمله ارتقای فرهنگ نگهداری فعالیت‌هایی چشمگیر انجام داده‌اند اعطا می‌شود و دریافت جایزه ۲ستاره توسط مجموعه ورق‌خودرو نشانگر اراده و تلاش مجدانه کارکنان این شرکت در راستای تحقق اهداف مدون و استراتژی بلندمدت صورت پذیرفته و این مهم از برجسته ترین لوازم ایجاد بستر و زمینه‌ساز ورود به فضاهای جدید برای تعالی و به‌روزرسانی فرایندها در راستای کسب موفقیت‌های هرچه بیشتر در عرصه‌های مختلف خواهد بود.

ایزدی گفت : با بهره‌گیری از بستر مناسبی که با دریافت استانداردها و الگوهای مختلف ایجاد شده است، در تلاش هستیم که با رعایت الزامات این استانداردها به اهداف متعالی شرکت دست یابیم.

در ادامه رئیس واحد تعمیرات و نگهداری شرکت ورق خودرو ضمن تبریک این موفقیت از تلاش و همراهی همه همکاران قدردانی نموده و اظهار داشت :

دریافت گواهینامه ۲ستاره نگهداری و مدیریت دارایی، بستر ارتقای جایگاه شرکت در حوزه نگهداری و تأثیرگذاری در حوزه‌های تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی‌های کلان شرکت را فراهم خواهد ساخت.

محمدعلی فتاحی تصریح کرد : تحقق اهداف بلندمدت و ایجاد سهولت در اتخاذ تصمیمات مهم و اساسی و همچنین اجرای این تصمیمات مدیریت شرکت ورق خودرو را بر آن داشت تا در ششمین دوره جایزه ملی تعالی نگهداری و مدیریت دارایی کشور شرکت نموده و با همت و تلاش مجموعه همکاران موفق به دریافت گواهینامه ۲ستاره شدیم.

رئیس واحد تعمیرات و نگهداری شرکت ورق خودرو معتقد است ؛دریافت جایزه ملی تعالی نگهداری و مدیریت دارایی برای ایجاد شرایط مساعد جهت ایجاد فرصت‌ها برای بروز خلاقیت‌ها و فرهنگ‌سازی در راستای ارتقای درک و آگاهی سازمان بسیار ضروری است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/161096

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.