طی 6 ماه نخست 1402 محقق شد؛

8 رتبه تک رقمی شرکت ورق خودرو در بورس کالا

8 رتبه تک رقمی شرکت ورق خودرو در بورس کالا
شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری طی 6 ماه نخست 1402موفق شد 8 رتبه تک رقمی از نظر ارزش معاملات را میان صنایع حاضر در بورس کالا به خود اختصاص دهد و جزو 10 شرکت برتر این بورس قرار گیرد. بورس کالا همواره به عنوان تراز و مهمترین نماد اقتصاد کشور مطرح و مورد توجه بوده است.

به گزارش نجواخبر، این شرکت موفق شد در شش ماهه ابتدایی سال جاری 8 بار جزو 10 شرکت برتر عرضه کننده از نظر ارزش معاملات در بورس کالا قرار گیرد.

حمید شجاعی، مدیر عامل شرکت ورق خودرو چهار محال و بختیاری، درباره این دستاورد مهم اظهار کرد: این شرکت همواره باتلاش و کوشش شبانه‌روزی تلاش کرده تا محصولات با کیفیت تولید و رضایت مشتریان خود را جلب کند. در همین راستا با ارائه منظم محصولات کیفی خود در بازار بورس داخلی و کسب رتبه تک رقمی میان شرکت‌های عرضه کننده بورس کالا در 6 ماه نخست سال، توانمندی خود در تولید محصولات کیفی و جلب رضایت مشتریان را نشان داده است.

وی افزود: این افتخار بزرگ در بین کل شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی فعال در عرصه بورس کالا اعم از شرکت‌های فولادی و غیر فولادی به دست آمده است که اهمیت این دستاورد را بیش از پیش نشان می‌دهد. این شرکت همچنین از نظر حجم و ارزش معاملات نیز در جایگاه شرکت برتر قرار دارد. عملکرد این شرکت همچنین باعث شده تا میان گالوانیزه سازان کشور، در جایگاه اول قرار گیرد.

مدیر عامل شرکت ورق خودرو چهار محال و بختیاری خاطرنشان کرد:

این شرکت با بهره‌مندی از تکنولوژی روز دنیا و دریافت جدیدترین استانداردهای بین‌المللی در صنعت فولاد و خودروسازی، توانسته یاریگر این صنایع باشد و نقش محوری در استقلال صنعت خودروسازی کشور ایفا کند. گفتنی است شرکت ورق خودرو چهار محال و بختیاری که زیرمجموعه هلدینگ فولاد مبارکه فعالیت می‌کند، تنها تولیدکننده محصولات گالوانیزه مورد نیاز صنعت خودروسازی در کشور است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/161409

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب