میزان سرباره در حوضچه مذاب شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری به کمتر از ۱۰ درصد رسید

میزان سرباره در حوضچه مذاب شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری به کمتر از ۱۰ درصد رسید
شرکت ورق خودرو چهارمحال بختیاری با تلاش کارکنان موفق شد میزان سرباره مذاب حوضچه مذاب را به کمتر از ۱۰ درصد از شارژ حوضچه برساند.

به گزارش نجواخبر؛ فردین علیمیرزایی مدیر تولیدشرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری ضمن اعلام خبر کاهش ایجاد سرباره در شرکت ورق خودرو به زیر ۱۰درصد گفت:

شرکت ورق خودرو هزینه چشم گیری بابت ایجاد سرباره حوضچه مذاب متحمل می‌شد و این موضوع ما را برآن داشت تا برنامه ریزی دقیق ونصب تجهیزات لازم درصد ایجاد سرباره را به کمتر از ۱۰ درصد برسانیم.

علیمیرزایی با اشاره به اینكه این طرح درقالب كارگروه پروژه های کاهش هزینه شكل گرفت، گفت:

پس از مطالعات اولیه، تهیه طرح و نقشه مهندسی توسط تیم كارشناسی داخلی صورت پذیرفت و با استفاده از ظرفیت های موجود كلیه مراحل شامل طراحی، ساخت و راه اندازی پروژه در كمتر از یک ماه با موفقیت به پایان رسید.

وی اظهار داشت: با اجرای این طرح به طور مستقیم صرفه جویی معادل ۱۲۰ میلیارد ریال حاصل از كاهش هزینه های مصرف فلزات روی و زاماک برای یك سال حاصل میگردد.

وی با بیان اینكه این موفقیت با تلاش و كوشش كاركنان واحد های تولید،تعمیرات و دفتر فنی شرکت ورق خودروبدست آمده تصریح کرد: ایجاد حس خودباوری كاركنان در توانمندی برای انجام اقدامات بزرگ به منظور صرفه جویی در حوزه های مختلف از جمله مصارف انرژی و مشاركت در انجام طرحهایی که در راستای خودکفایی در کشور درجریان است از دیگر نتایج اجرای این طرح است.

شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری تنها تولید کننده محصولات گالوانیزه ویژه استفاده در صنعت خودروسازی کشور است که با تولید تمامی نیاز خودروسازان کشور، نقش برجسته‌ای در خودکفایی صنایع خودروسازی کشور ایفا نموده است. این شرکت زیر مجموعه گروه صنعتی فولاد مبارکه است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/182011

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب