‌در اجلاس سراسری ۱۰۰ برند برتر سال ۱۴۰۲؛

گواهینامه رضایت‌مندی مشتری به هواپیمایی «آتا» رسید

گواهینامه رضایت‌مندی مشتری به هواپیمایی «آتا» رسید
چهارمین جشنواره سراسری صد واحد مشتری مدار با رویکرد تجلیل از بنگاه‌های تولیدی، بازرگانی و خدماتی، با حضور برخی مسئولان در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد؛ که در این اجلاس سراسری، هواپیمایی «آتا» موفق به دریافت جایزه رضایتمندی مشتریان ISO 10004 (استاندارد بین المللی برای دستیابی به رضایت مشتریان از خدمات و تولیدات سازمان ها و شرکت ها) شد.

به گزارش نجواخبر، در چهارمین جشنواره سراسری واحدهای مشتری مدار صد برند برتر، هواپیمایی «آتا»، موفق به دریافت گواهینامه رضایت مندی مشتری ISO 10004 شد.

چهارمین جشنواره سراسری صد واحد مشتری مدار با رویکرد تجلیل از بنگاه‌های تولیدی، بازرگانی و خدماتی، با حضور برخی مسئولان در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد؛ که در این اجلاس سراسری، هواپیمایی «آتا» موفق به دریافت جایزه رضایتمندی مشتریان ISO 10004 (استاندارد بین‌المللی برای دستیابی به رضایت مشتریان از خدمات و تولیدات سازمان‌ها و شرکت ها) شد.

لازم به ذکر است؛ این اجلاس با حمایت اتاق ایران، معاونت علمی ریاست جمهوری، وزارت نفت، وزارت ارتباطات و سندیکای صنعت برق و مخابرات برگزار شد، که نشان‌دهنده اهمیت موضوع مشتری مداری در سطح ملی و حمایت گسترده از این رویکرد است.

بر اساس مصوبات شورای عالی سیاست‌گذاری، در اختتامیه مراسم، از واحدهایی که شرایط مورد نظر کمیته علمی و ارزیابی مراسم را احراز کردند، در قالب اعطای لوح زرین مشتری مداری تقدیر به عمل آمد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/266588

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.