فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در مراسم گرامیداشت «شهدای خدمت» در شرکت فولاد مبارکه:

كاركنان فولاد مباركه با كارِ جهادی می‌توانند ادامه‌دهنده راه رئیس‌جمهوری شهید باشند

كاركنان فولاد مباركه با كارِ جهادی می‌توانند ادامه‌دهنده راه رئیس‌جمهوری شهید باشند
آیین بزرگداشت «شهدای خدمت» و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سوم خرداد در حماسه تاریخی آزادی خرمشهر در شرکت فولاد مبارکه با حضور سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت فولاد مبارکه روز یک‌شنبه 6 خردادماه در مسجد جامع این شرکت برگزار شد.

به گزارش نجوا خبر، در این آیین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در بیاناتی گفت: نقش استان اصفهان در دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و شهدای والامقامی همچون شهید خرازی، شهید کاظمی و شهید قجه‌ای نقشی مؤثر و کلیدی در عملیات بیت‌المقدس داشتند. در این عملیات 6 هزار شهید تقدیم شد و از آن سو ما توانستیم 19 هزار عراقی را به اسارت بگیریم. عملیات بیت‌المقدس برای ما یک نبرد تن با تانک بود و شهید حسین قجه‌ای به‌عنوان اسوه ایستادگی و مقاومت در مرحله دوم این عملیات نقش بسزایی داشت و شاید بتوان گفت کلید پیروزی عملیات بیت‌المقدس بود. صدام برای مقابله با عملیات بیت‌المقدس با کارشناسانی از ۱۰ کشور مختلف مشورت کرد؛ اما سرانجام نتوانست خط را بشکند.

وی خاطرنشان کرد: هرکجا که دست به زانوی خود گرفتیم و به ظرفیت‌های داخلی اتکا کردیم، قله‌های جهان را فتح کردیم؛ کاری که شهید آیت‌الله رئیسی در دوران رئیس‌جمهوری خود انجام دادند و به توانمندی‌های داخلی اعتماد کردند. فتح خرمشهر مقتدر شدن ما را در پی داشت، به‌گونه‌ای که امروز چنان قوی شده‌ایم که با رژیم صهیونیستی به‌راحتی مقابله کنیم.

سردار فدا تصریح کرد: هنگامی که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند «رژیم صهیونیستی تنبیه خواهد شد»، در یک زمان‌بندی مشخص، جمهوری اسلامی با برنامه‌ریزی‌های لازم، علی‌رغم آمادگی قبلی آن‌ها رژیم صهیونیستی را تنبیه کرد؛ پیش‌ازاین تنبیه، آمریکایی‌ها خود را کنار کشیدند و رژیم صهیونیستی در برابر قدرت جمهوری اسلامی به ‌زانو درآمد و عزت و اقتدارجمهوری اسلامی در سراسر جهان به نمایش گذاشته شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سانحه هوایی که منجر به شهادت رئیس‌جمهوری محترم و همراهان ایشان شد، هیچ خللی در مسائل جاری کشور ایجاد نکرد و هیچ تغییری در ثبات و آرامش کشور به وجود نیامد که این امر نشان از قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی است. آیت‌الله رئیسی الگوی ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری و به فرموده مقام معظم رهبری خستگی‌ناپذیر بود. این شهید والامقام در هر جایگاهی منشأ تحول بود، در آستان قدس رضوی اقدامات ایشان منشأ تحول بود و در قوه قضائیه دگرگونی ایجاد کرد. ایشان الگوی مردمی ‌بودن و ساده‌زیستی بود و مبارزه با رانت‌خواری و ویژه‌خواری ازجمله ویژگی‌های شخصیتی ایشان بود. صلابت آیت‌الله رئیسی به برکت تبعیت از مقام معظم رهبری و ولایت‌پذیری ایشان بود. پس از شهادت رئیس‌جمهوری کشورمان، بسیاری از مجامع بین‌المللی ازجمله شورای امنیت سازمان ملل و رؤسای جمهور کشورهای مختلف به مقام شامخ رئیس‌جمهوری کشورمان و همراهان ایشان ادای احترام کردند که این امر نیز نشان‌دهنده قدرت و صلابت جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت حضور مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری اشاره و عنوان کرد: در حال حاضر این سؤال مطرح است که کدام کشور آن‌قدر اقتدار دارد که بتواند در ۵۰ روز شرایط برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و همه فرایندهای آن را فراهم کند؟ به کوری چشم دشمنان، ملت غیور ایران اسلامی، با بصیرت و بینش کامل، آگاهانه و هوشمندانه در انتخابات ریاست‌جمهوری پیش‌رو حضوری پرشور خواهند داشت و رئیس‌جمهوری انقلابی و ولایت‌مدار دیگری را برمی‌گزینند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت و نقش تولید در رونق اقتصادی کشور گفت: فولاد مبارکه سرچشمه عزت و افتخار ایران است. اگر چرخ فولاد مبارکه بچرخد، چرخ زندگی مردم می‌چرخد و این امر باید قدر دانسته شود. کارکنان فولاد مبارکه با کارِ جهادی و خداپسندانه می‌توانند ادامه‌دهنده راه رئیس‌جمهوری شهید و شهدای خدمت باشند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/266646

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.