بیانیه جامعه اسلامی کارگری در مورد انتخابات

بیانیه جامعه اسلامی کارگری در مورد انتخابات
جامعه اسلامی کارگری در بیانیه ای خواستار وحدت تمام نیروها شد.

به گزارش نجوا خبر، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

*واعتصموا بحبل الله جمیعآ و لاافرقوا و اذکروا نعمه الله علیکم*

اصل وحدت یکی از ارکان مهم نظام اسلامی است که اسلام همراه به وحدت و اتحاد از دیدگاه سیاسی و اجتماعی آن نگریسته و بر آن تاکید کرده است.

قران مجید تفرقه و اختلاف را همچون کرانه گودال آتش جنگ دانسته که تنها راه نجات از این خطر #وحدت و #همدلی است.

نظام اسلامی در عین حالی که همواره بر اصل وحدت و برادری نیروهای انقلابی تاکید دارد در این دوره انتخابات در معرض پراکندگی و تَشَتُت قرارگرفته است.

وجود شکافهای سیاسی نیروهای انقلابی موجب چندگانگی و رشد دسته جات مختلف، به تنش در جامعه می‌انجامد و موجب تضعیف وحدت ملی میگردد، هرچند که بخشی از این واگرایی‌ها به علت اختلاف سلایق و تبلیغات شمنان دوست نما میباشد، به فرموده رهبر معظم انقلاب بعد از رحلت امام (ره) هرجا انقلابی عمل کردیم پیشرفت کردیم و هرجا از انقلابی گری و وحدت غفلت کردیم عقب ماندیم.

جامعه کارگری،امروز در حوزه های مختلف اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و سیاسی با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو است، مشکلاتی چون فساد اقتصادی، بیکاری، تورم، جنگ رسانه‌ای، بی بند و باری و...‌ اینها معضلاتی نیستند که با تَفرق نیروهای جهادی و انقلابی امکان مرتفع کردن آنها وجود داشته باشد.

برادران انقلابی لزوم وحدت در شرایط فعلی بر این دلیل است که، جامعه کارگری همراه با آسیبهای موجود، عدم وحدت را در عناوین مختلف چشیده ،که باعث کند شدن حرکت قطار انقلاب و کوچک شدن سفره کارگران شده است.

به واقع باید اذعان داشت حل مشکلات همه ملت ایران مخصوصا جامعه کارگری در کشور تنها با بکارگیری بصیرت نیروهای انقلابی ممکن خواهد بود و در برهه کنونی وحدت انقلابیون باید اولویت همه دلسوزان نظام اسلامی قرارگیرد.

جمهوری اسلامی ایران در طول حیات پربرکت خود هرروز در معرض تهدیدات بیگانگان و دشمنان اسلام و انقلاب قرار داشته است چرا که انقلاب اسلامی از همان ابتدا شکل گیری در تضاد با منافع استکبار جهانی بوده.

با شهادت دکتر رئیسی دشمن با جنگ نرم در صدد اختلاف افکنی میان نیروهای انقلابی بر امده که به فضل الهی آیت توطعه و فتنه دشمنان با بصیرت همه احزاب و مردم انقلابی خنثی خواهد شد، لذا جامعه اسلامی کارگران اکنون تمام نیروهای انقلابی را دعوت به وحدت و یکپارچکی کرده و امید است داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری و احزاب سیاسی با بینش اسلامی و از خودگذشتگی و در نظر گرفتن اصل شایسته سالاری در مورد فردی انقلابی که با سابقه اجرایی بالا جهت سپردن سکان قوه مجریه به اجماع و وحدت برسند، تا بهبود اوضاع فعلی کشور عزیزمان ایران زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر (ع) باشند.

(اللهم عجل لولیک الفرج)

*معاونت اجرایی و انتخابات*

*جامعه اسلامی کارگران*

خرداد۱۴۰۳

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/266864

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.