پزشکیان احکام جدید زد/ «سیدحمید پورمحمدی» رئیس سازمان برنامه و بودجه

پزشکیان احکام جدید زد/ «سیدحمید پورمحمدی» رئیس سازمان برنامه و بودجه
پزشکیان با صدور حکمی شهرام دبیری را به عنوان معاون امور مجلس رئیس جمهور منصوب کرد.

به گزارش نجواخبر، مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور با صدور حکمی ضمن انتصاب شهرام دبیری به عنوان معاون امور مجلس رئیس‌جمهور تصریح کرد: امید است با همکاری حوزه امور مجلس دستگاه‌های اجرایی و تعامل با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب سند چشم‌انداز، سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری مدظله العالی و قانون برنامه توسعه با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم در تحقق اهداف دولت مجدانه بکوشید.

گفتنی است شهرام دبیری دارای مدرک دکترای پزشکی هسته‌ای بوده و در کارنامه‌ی خود عضویت در هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز و هم‌چنین ریاست شورای شهر تبریز را دارد.

*طیب‌نیا «مشاور عالی رئیس‌جمهور» شد

مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور با صدور حکمی ضمن انتصاب علی طیب‌نیا به عنوان مشاور عالی خود تصریح کرد: اهتمام به اهداف و آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی، حرکت در مسیر تحقق چشم‌انداز، سیاست‌های کلی ابلاغی رهبر معظم انقلاب "مدظله العالی" و نیز وفاداری به منشور اخلاقی دولت چهاردهم به منظور خدمت هر چه بیشتر به مردم عزیز ایران مورد نظر است.

* "سیدحمید پورمحمدی" رئیس سازمان برنامه و بودجه شد

متن حکم پزشکیان به شرح زیر است: نظر به مراتب تخصص، تعهد و تجربیات ارزشمند جناب‌عالی در سطوح مختلف علمی و مدیریتی، به موجب این حکم به عنوان "مشاور عالی رئیس‌جمهور" منصوب می‌شوید.

اهتمام به اهداف و آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی، حرکت در مسیر تحقق چشم‌انداز، سیاست‌های کلی ابلاغی رهبر معظم انقلاب "مدظله العالی" و نیز وفاداری به منشور اخلاقی دولت چهاردهم به منظور خدمت هر چه بیشتر به مردم عزیز ایران مورد نظر است.

توفیق جناب‌عالی را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه ربوبی خواستارم.

* "سیدحمید پورمحمدی" رئیس سازمان برنامه و بودجه شد

مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور در حکمی سیدحمید پورمحمدی را به سمت معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه منصوب کرد.

پزشکیان در حکم انتصاب رئیس سازمان برنامه و بودجه، پورمحمدی را موظف به تحقق اهداف سند چشم انداز، سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری و قانون برنامه توسعه کرده است.

پورمحمدی متولد 1346، دارای دکترای علوم اقتصادی از دانشگاه تهران بوده و معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه و معاون امور تولیدی سازمان برنامه و بودجه، قائم مقام بانک مرکزی، معاون امور بانکی وزارت اقتصاد و معاون برنامه ریزی و اداری و مالی استانداری چهارمحال و بختیاری از جمله سوابق رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور است.

گفتنی است پزشکیان پیش از این محمدرضا عارف را به معاون اولی خود، محمدجواد ظریف را به معاونت راهبردی و هم‌چنین محمدجعفر قائم‌پناه را به معاونت اجرایی و سرپرستی نهاد ریاست جمهوری منصوب کرده بود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/277912

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.