قول مقام مسئول آموزش و پرورش برای واریز معوقات رتبه بندی

قول مقام مسئول آموزش و پرورش برای واریز معوقات رتبه بندی
یک مقام مسئول در آموزش و پرورش قول جدیدی برای واریز معوقات رتبه بندی معلمان داد.

به گزارش نجوا خبر، یک قول دیگر درباره بررسی معوقات رتبه بندی معلمان این بار از سوی رئیس اداره امور مالی آموزش و پرورش استان اصفهان داده شد.

رئیس اداره امور مالی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان درباره وضعیت معوقات سال ۱۴۰۰ رتبه بندی معلمان توضیح داد.

معلمان کشور انتظار دارند ۶ ماه مابه‌التفاوت رتبه‌بندی سال ۱۴۰۰ زودتر تعیین تکلیف شود.

احسان غضنفری در خصوص پرداخت معوقات رتبه‌بندی فرهنگیان اظهار داشت: در آبان‌ماه سال ۱۴۰۱ رتبه یک برای همه همکارانی که مشمول دریافت این رتبه می‌شدند صادر و معوقات آن پرداخت شد.

وی افزود: در اسفندماه ۱۴۰۱ پس از محاسبه رتبه واقعی افراد، حکم کارگزینی برای آن‌ها صادر و حقوق اسفند با در نظر گرفتن رتبه واقعی به همکاران پرداخت شد.

غضنفری با اشاره به پرداخت معوقات سال ۱۴۰۱ رتبه‌بندی ابراز داشت: پس از پرداخت حقوق، در روز یازدهم فروردین‌ماه پرداخت معوقات رتبه‌بندی آغاز و با واریز مابه‌التفاوت ۱۱ ماه رتبه یک و رتبه واقعی همکاران، پرونده معوقات سال ۱۴۰۱ بسته شد.

رئیس اداره امور مالی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: از آن‌جا که مبلغ پرداختی برای هر رتبه درصد معینی از حق شغل، حق شاغل و فوق‌العاده شغل است ممکن است دو نفر که هر دو رتبه ۳ گرفته‌اند به دلیل تفاوت این بندها در حکم کارگزینی دریافتی متفاوتی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۶ ماه مابه‌التفاوت رتبه‌بندی سال ۱۴۰۰ باقی‌مانده است که به‌محض تأمین اعتبار از طرف وزارت آموزش و پرورش به‌حساب همکاران واریز می‌شود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/37093

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.