تشکر ویژه مسی از هم‌تیمی‌هایش؛ به تنهایی به این‌همه جایزه نرسیده‌ام

تشکر ویژه مسی از هم‌تیمی‌هایش؛ به تنهایی به این‌همه جایزه نرسیده‌ام
لیونل مسی فوق‌ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال، بعد از بردن جایزه لاروس از هم‌تیمی‌هایش در تیم ملی آرژانتین و پاری‌سن‌ژرمن تشکر کرد.

به گزارش نجواخبر، بنیاد «لاروس» شب گذشته در مراسمی خاص در پایتخت فرانسه یعنی شهر پاریس، لیونل مسی فوق‌ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن را به عنوان بهترین ورزشکار سال ۲۰۲۳ معرفی کرد. این فوق‌ستاره آرژانتینی که پیش از این در سال ۲۰۲۰ به طور مشترک با لوییس همیلتون راننده بریتانیایی فرمول یک به این عنوان دست یافته بود و تنها فوتبالیستی است که تاکنون موفق به کسب این جایزه شده، همچنین به همراه تیم ملی آرژانتین جایزه بهترین تیم سال را دریافت کرد. او حالا تنها ورزشکاری در تاریخ بنیاد «لاروس» است که موفق به کسب همزمان دو جایزه شده است.

مسی ۳۵ ساله پس از کسب این افتخار گفت: «این افتخاری خاص است، به خصوص که مراسم امسال لاروس در پاریس برگزار می‌شود، شهری که از زمان آمدن ما به اینجا در سال ۲۰۲۱ پذیرای خانواده من بوده است. می‌خواهم از همه هم‌تیمی‌هایم نه‌تنها در تیم ملی آرژانتین بلکه در پاری‌سن‌ژرمن هم تشکر کنم. من به تنهایی به هیچ یک از این عناوین نرسیدم و از اینکه می‌توانم همه چیز را با آنها به اشتراک بگذارم، سپاسگزارم.»

مسی درباره کسب قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۲ هم بیان کرد: «من به آرزوی خود و آرزوی کل کشور دست یافتم و این بهترین اتفاقی بود که برای من و برای همه مردم آرژانتین پس از مدت‌ها انتظار رخ داد. بنابراین می‌خواهم این جایزه را با تمام مردم آرژانتین به اشتراک بگذارم.»

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/87579

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.