اینتر دربی را برد و بعد از ۱۳ سال به فینال رسید

اینتر دربی را برد و بعد از ۱۳ سال به فینال رسید
اینتر مثل بازی رفت، بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را هم برد و به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید.

به فاصله کمتر از یک هفته، ورزشگاه جوزپه مه‌آتسا یا همان سن‌سیرو باز هم میزبان دربی دلامادونینا بود؛ دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا که در پایان آن اینتر مقابل میلان با نتیجه ۱-۰ پیروز شد تا راهی فینال شود.

میلان برای جبران شکست ۲-۰ بازی رفت باید تلاش بیشتری برای گلزنی نسبت به همشهری‌اش می‌کرد، به همین ترتیب روسونری کمی هجومی‌تر از رقیبش بازی را شروع کرد. در دقایق پایانی این نیمه رافائل لیائو شانس خوبی برای گلزنی داشت که ضربه‌اش از کنار دروازه در زاویه مخالف به بیرون رفت. لحظاتی بعد هم ضربه سر تماشایی ادین ژکو را مایک مانیان با عکس‌العملی تماشایی مهار کرد.

نیمه دوم هم بازی محتاطانه از سوی دو تیم دنبال شد، تا این که اینتر از غفلت خط دفاعی میلان استفاده کرد و قفل دروازه‌ها شکسته شد. همکاری روملو لوکاکو و لائوتارو مارتینس، در دقیقه ۷۴ با گلزنی ستاره آرژانتینی همراه شد. میلان که نه در بازی رفت و نه در بازی برگشت تیم زهرداری نبود، در نهایت بدون گل زده این بازی را هم به پایان رساند.

به این ترتیب اینتر که ۳ مرتبه قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده، بعد از ۱۳ سال راهی فینال شد. نراتزوری آخرین مرتبه سال ۲۰۱۰ با شکست بایرن‌مونیخ به این جام دست پیدا کرده بود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/87720

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.