مدیر کارخانه شایان دیزل در گفتگو با نجواخبر:

امکان اشتغال آفرینی برای ۴ هزار نفر/ از حمایت مسئولان خرسندیم

امکان اشتغال آفرینی برای ۴ هزار نفر/ از حمایت مسئولان خرسندیم
حسن قلیزاده گفت: امیدواریم با حمایت قاطعانه نمایندگان مجلس و مسئولان بتوانیم به اهداف عالی خود که همانا اشتغال آفرینی برای ۴ هزار نیرو و صادرات در جهت ارزآوری است، دست پیدا کنیم.

در پی بازدید عسگری (رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس)، علیزاده (عضو کمیسیون اقتصادی)، طهماسبی (عضو کمیسیون صنعت و معدن) و ایزدی (رئیس سازمان صمت استان فارس) از کارخانه شایان دیزل، حسن قلیزاده مدیر این کارخانه در گفت‌وگوی اختصاصی با نجواخبر با ابراز خرسندی از بازدید مسئولان از این کارخانه و همچنین «آرشام دیزل» گفت: این بازدید با هدف بررسی امکانات توسعه شرکت و ایجاد اشتغال برای ۴ هزار نیروی جدید صورت گرفت. خوشبختانه نمایندگان استانی در مجلس و همچنین کمیسیون‌های اقتصادی و کشاورزی مجلس و مدیران استان، همگی پای کار هستند و قصد حمایت از شایان دیزل دارند.
مدیر کارخانه شایان دیزل در ادامه با اشاره به نشست یکشنبه‌ی کمیسیون کشاورزی مجلس در رابطه با اخذ تسهیلات بانکی در جهت توسعه این کارخانه گفت: امیدواریم با حمایت قاطعانه نمایندگان مجلس و مسئولان بتوانیم به اهداف عالی خود که همانا اشتغال آفرینی برای ۴ هزار نیرو و صادرات در جهت ارزآوری است، دست پیدا کنیم.
قلیزاده در پایان گفت: شایان دیزل هم اکنون با ۴۵۰ نیروی مستقیم و تعداد بسیار بیشتری نیروی غیر مستقیم در دو شیفت فعالیت دارد و روزانه ده تا دوازده دستگاه کامیون تولید می‌کند که این تولیدات از طریق نمایندگی‌های معتبر به فروش می‌رسد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/14049

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.