مدیرعامل گروه صنعتی شایان دیزل:

با نگاه ویژه مسئولان «شایان دیزل» به قطب صنعتی در جنوب کشور تبدیل می‌شود

با نگاه ویژه مسئولان «شایان دیزل» به قطب صنعتی در جنوب کشور تبدیل می‌شود
مدیرعامل گروه صنعتی شایان دیزل با اشاره به نوسانات نرخ ارز در کشور عنوان کرد: نوسانات نرخ ارز باعث شده برای جلوگیری از ایجاد خسارت به شرکت و مشتریان، در سیاست های مالی،‌ اقتصادی و استراتژی این شرکت تغییراتی ایجاد کنیم.

به گزارش نجواخبر، محمد مرتضایی با اشاره به افزایش تولید در شرکت شایان دیزل عنوان کرد: همت مدیران و کوشش کارکنان باعث شد که شرایط کاری از یک شیفت به دو شیفت افزایش پیدا کند و این امر منجر به افزایش تولید تا 9 دستگاه در روز شده است.

وی از افزایش شیفت کاری در گروه صنعتی شایان دیزل خبر داد و گفت: در انتهای سال جاری، شیفت سوم نیز راه اندازه خواهد شد. در حال حاضر مشغول استخدام نیروهای متخصص و آماده‌سازی زیرساخت های آن هستیم؛ این امر باعث می‌شود تولید این شرکت به 12 دستگاه در روز افزایش پیدا کند.

مرتضایی در خصوص میزان تولید سالیان گروه صنعتی شایان دیزل اظهار کرد: گروه صنعتی شایان دیزل در 7 ماه سال جاری توانست با تولید 800 دستگاه، رتبه دوم را پس از شرکت ایران خودرو در تولید محصول فوتون کسب کند.

وی در خصوص چشم انداز گروه صنعتی شایان دیزل گفت: این شرکت قصد دارد ظرف سه سال آینده به عنوان قطب صنعتی در جنوب کشور تبدیل شود.

وی اظهار کرد:‌ گروه صنعتی شایان دیزل در سال آینده 4 خط دیگر به خط تولیدی خود اضافه خواهد کرد تا سبد تولیدی محصولاتش را افزایش دهد.

وی با اشاره به روابط بین‌المللی ایران و چین گفت: خوشبختانه روابط ایران با چین تأثیر بر روابط گروه صنعتی شایان دیزل با شرکای چینی نداشته است.

وی از مسئولان درخواست کرد: با توجه به اینکه چین همواره در شرایط خاص سیاسی و اقتصادی ایران، گروه صنعتی شایان دیزل را حمایت کرده و قطعات خاص خودرویی را در اختیار این شرکت قرار داده، بنابراین روابط را به طور پایدار حفظ نمایند.

مدیرعامل گروه صنعتی شایان دیزل از مسئولان استانی قدرانی کرد و گفت: خوشبختانه مسئولان استانی از گروه صنعتی شایان دیزل حمایت کرده و برخی موانع را از پیش روی این شرکت برداشته‌اند.

وی ادامه داد: برای برطرف کردن برخی موانع با مسئولان مکاتبه شده؛ اما وجود بروکراسی اداری مانع از سرعت بخشیدن به این مشکلات شده است.

مرتضایی معتقد است:‌ باید با کار جهادی به رفع موانع سرعت بخشید؛ تا تولیدکنندگان بتوانند با آینده نگری به تولید ادامه دهند.

مدیرعامل گروه صنعتی شایان دیزل معتقد است: صنعت خودرو به خصوص خودروهای سنگین خاص بوده و مسئولیت معدنی در آن نهفته است. بنابراین مسئولان نگاه ویژه به جایگاه تولیدکنندگان این صنعت داشته باشند و این شرکت‌ها را در تدوین سیاست های کلان جاده‌ای سهیم بدانند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/14552

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.