محصولات شرکت شایان دیزل افزایش یافت/ آینده صنعت خودرو سازی کشور روشن است

محصولات شرکت شایان دیزل افزایش یافت/ آینده صنعت خودرو سازی کشور روشن است
حمید تقی زاد، ‌سهامدار گروه صنعتی شایان دیزل با اشاره به روابط تجاری ایران و چین اظهار کرد: طراحی، دیزان و مهندسی خودروهای شایان دیزل توسط شرکت‌های اروپایی انجام و استانداردهای لازم را از آنها دریافت می کند.

به گزارش نجواخبر، حمید تقی زاد در حاشیه ششمین نمایشگاه حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته با بیان اینکه شرکت شایان دیزل نزدیک به 5 سال است که به تولید انبوه رسیده،‌ عنوان کرد: خوشبختانه شرکت شایان دیزل با پشتکار مدیران و همت کارکنان توانسته تولید خود را به 9 دستگاه در روز افزایش دهد.

وی از توسعه کارخانه شایان دیزل خبر داد و گفت: گروه صنعتی شایان دیزل با خرید زمین های اطراف کارخانه قصد توسعه این شرکت را دارد. همچنین به تازگی کارخانه‌ای به وسعت 115 هزار مترمربع و 40 هزار متر مربع سوله خریداری شده که امیدوارم به سرعت به مدار تولید وارد شود.

تقی زاد با اشاره به تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران گفت: ‌با وجود تحریم‌ها و محدودیت های بین‌المللی، خوشبختانه وزارت صنعت، معدن و تجارت و بانک مرکزی حمایت های لازم را از شرکت شایان دیزل داشته است،‌ کمااینکه امروزه شاهد افزایش تولید دراین شرکت هستیم. ‌سهامدار گروه صنعتی شایان دیزل آینده صنعت خودرو سازی کشور را روشن عنوان کرد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/14551

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب