آیا به زودی طرح ساماندهی مصوب می‌شود؟

آیا به زودی طرح ساماندهی مصوب می‌شود؟
کارگران منتظرند در اولین جلسه صحن طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت بالاخره به تصویب برسد.

به گزارش خبرنگار نجوا خبر، با تقدیم لایحه بودجه به مجلس در روز سه شنبه، بازهم بررسی نهایی طرح ساماندهی به تعویق افتاد؛ نمایندگان که بررسی جزئیات این طرح را برای سه شنبه در دستور کار داشند، با آمدن رئیس‌جمهور به مجلس و ارائه لایحه بودجه سال بعد، این کار را بار دیگر بررسی طرح به نشست بعدی موکول کردند.
رامین اناری (نماینده کارگران قراردادی و شرکتی کشور) با انتقاد از این تأخیرهای مکرر می‌گوید: دولت باید اجازه می‌داد این طرح روز سه شنبه تصویب شود؛ به نظر می‌رسد بازهم قصد دارند کار را فرسایشی کنند. چرا گروهی قصد دارند کار بررسی طرح هیچ زمان به سرانجام نرسد؟
او ادامه می‌دهد: حالا سؤال این است که در اولین نشست مجلس کار تمام می‌شود یا بازهم مخالفت و کارشکنی دولت، کار خود را می‌کند و کار عقب می‌افتد؟!
اناری با تاکید بر لزوم تصویب طرح می‌گوید: صدها هزار خانواده کارگری نزدیک به دو سال انتظار کشیده اند؛ بیش از این نمی‌توان منتظر بود؛ نمایندگان باید با قدرت مقابل مخالفت‌ها بایستند و با تصویب طرح، بساط پیمانکاران و واسطه‌ها را برای همیشه برهم زنند؛ آیا انتظار دارند کارگران بازهم بیشتر صبر کنند و با مخالفت‌های پیاپی روبه‌رو شوند؟!

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/15056

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب