آخرین وضعیت افزایش حقوق کارگران از زبان وزیر کار

آخرین وضعیت افزایش حقوق کارگران از زبان وزیر کار
وزیر کار گفت: کارگروه‌ها تا پایان هفته جلساتشان را برگزار می‌کنند و امیدواریم که تا اوایل هفته آینده حداقل حقوق و دستمزد کارگران مشخص شود.

به گزارش نجواخبر، سیدصولت مرتضوی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه هم کمیته تعیین مصادیق حداقل حقوق و دستمزد جلسات مختلفی برگزار کردند و هم شورای عالی کار. چند مبحث است که به کارگروه‌های تخصصی واگذار شد. کارگروه‌ها تا پایان هفته جلساتشان را برگزار می‌کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که تا اوایل هفته آینده حداقل حقوق و دستمزد کارگران مشخص شود.

مرتضوی خاطرنشان کرد: تاکید ما بر این است تا تبعیضی قائل نشویم و تفاوتی بین کارمندان و کارگران در شرایط مساوی ایجاد نشود.

وزیر کار همچنین در مورد پرداخت حقوق و عیدی بازنشستگان گفت: صندوق‌های بازنشستگی نسبت به پرداخت مطالبات جامعه هدف‌شان اقدام کردند؛ حقوق بهمن، عیدی و معوقات سنوات پرداخته شد. در فرصت مناسب و وقت مقرر حقوق اسفند هم پرداخت می‌شود.

وی در مورد اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی هم بیان کرد: فرایند استانی را شروع کردیم. در سراسر کشور بالغ بر ۳۰ هزار فروشگاه به این سامانه وصل شدند. مردم می‌توانند یک ماه قبل از زمان واریزی یارانه نقدی، چنان که نیاز دارند به صورت اعتباری از این فروشگاه‌ها خرید کنند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/16703

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.