ایران - هنگ‌کنگ ساعت 18 ورزشگاه آزادی

ایران - هنگ‌کنگ ساعت 18 ورزشگاه آزادی
تیم ملی فوتبال ایران امروز (پنجشنبه) از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی به مصاف هنگ‌کنگ خواهد رفت. برای جام جهانی 2026 سهمیه قاره آسیا 8 تیم است و با این شرایط صعود به این رقابت‌ها کار آسانی به شمار می‌رود.

به گزارش نجوا خبر، شاگردان امیر قلعه‌نویی روی کاغذ بازی آسانی دارند اما با این حال نباید تیمی را دست‌کم گرفت. تیم ملی با دو جلسه تمرین آماده مصاف با هنگ‌کنگ شده و پس از این بازی به تاشکند می‌رود تا 30 آبان رودرروی ازبکستان قرار گیرد. این دیدار محک خوبی برای ملی‌پوشان پیش از جام ملت‌های آسیا خواهد بود.

بازی‌های مرحله اول انتخابی دوره قبل یادآور خاطرات تلخ و شیرین برای تیم ملی است. در دوره قبلی، تیم ملی با هدایت مارک ویلموتس، سرمربی بلژیکی شروع خوبی داشت اما دو شکست برابر بحرین و عراق کار صعود از این مرحله را سخت کرد. با کنار رفتن ویلموتس، هدایت تیم ملی به دراگان اسکوچیچ سپرده شد و مربی کروات با نتایج درخشان، تیم ملی را به جام جهانی قطر رساند اما با روی کار آمدن مهدی تاج در فدراسیون فوتبال، کارلوس کی‌روش جانشین اسکوچیچ شد.برخلاف دوره قبلی که سه مربی خارجی روی نیمکت تیم ملی نشستند، این بار یک ایرانی سرمربی تیم ملی است. امیر قلعه‌نویی بارها تأکید به حمایت از ایرانی‌ها کرده و می‌خواهد به نمایندگی از مربیان ایرانی شایستگی‌هایش را نشان دهد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/192467

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب